onsdag 9. februar 2011

TREDJE ARBEIDSDAG

Tredje arbeidsdag.



Idag møtte jeg opp ti minutter før jeg skulle begynne. Jeg skulle drive med kalde varer idag også, som smør, juice, ost osv. Så jeg måtte ha hansker idag også. Når jeg skulle legge inn osten, smøret og drikkevarene var det veldig viktig at de nyeste varene lå bakerst og de gamleste først.



Jeg tok lunsj halv 12. Etter lunsj begynte jeg å stable noen tilbudsvarer på sidehyllene. Resten av dagen fyllte jeg opp med varer jeg så manglet her og der. Dagen idag har gått veldig fort, det er alltid noe å gjøre i en matbutikk, så man rekker ikke kjede seg! :-)





På slutten av dagen idag tok vi en kunde i å stjele. H*n kunne ikke norsk, så hun jeg var med snakket engelsk til h*n. Hele sekken var fyllt opp med varer. Dette observerte vi tidligere, for h*n gikk mye frem og tilbake og så rundt seg hele tiden. Så det er viktig å følge litt med på de kundene som er rundt i butikken, plutselig er det en som skal stjele.




Her driver jeg å stabler opp OMO pakker som skal i hyllene.
- Sofie ♥



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar