fredag 18. februar 2011

TIENDE OG SISTE ARBEIDSDAG

Tiende og siste arbeidsdag.

Idag har jeg fått prøvd meg på noe nytt! Nemlig i kjøleren, der man setter inn melk, yoghurt osv. Jeg trodde det skulle bli mye kaldere å drive på der hele dagen, enn det det faktisk var. Men det er en slik bryter man kan slå av slik at viftene som blåser kaldt ikke blåser lenger, også slår de seg på automatisk etter en viss tid. Ganske kjekt egentlig!



Slik ser det ut på kjølerommet til melk osv.


Jeg fikk beskjed om å egentlig bare fylle på med de varene jeg så manglet eller de som måtte fylles på. Ganske enkelt og faktisk litt morsomt! Det var litt gøy å se alle folkene fra utsiden drive å ta melk, og høre dem diskutere dato på melken osv. Så ble jeg litt irritert når de tok de melkene bakerst, med best dato! Da ødelegger de systemet vårt. Huff, haha.


Her er meg som setter inn melk!

Noe annet jeg også har gjort idag var å hjelpe noen kunder som ringte på ved lageret, de skulle hente masse kasser og traller med mat, til forskjellige steder de skulle levere det videre til. Slike funksjonshjem osv, hun ene som skulle hente mat var funksjonshemmet og kjempe koselig, snakket masse og lurte på masse rart, skikkelig søt jente. Han ene som var med henne snakket engelsk, så da fikk jeg vist min engelsk kunnskap! :-)

Jeg har hatt det veldig fint på Coop Mega, og har lært en del om det å jobbe i dagligvarebutikk og sånne ting. Har vært lærerikt! Takk for meg :-D

- Sofie ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar