tirsdag 15. februar 2011

SYVENDE ARBEIDSDAG

Syvende arbeidsdag.
Idag startet jeg klokken 09:00 som vanlig. Jeg gjorde det samme idag, som forje tirsdag, altså sette ut noen varer fra fryserrommet. Utrolig kaldt som vanlig, trodde jeg skulle fryse av meg fingrene, det hjalp ikke med hansker heller. Men da fikk jeg sjappet meg litt hvertfall!
Etter at jeg var ferdig med fryservarene, vasket jeg noen hyller ved vaskeartiklene, var en del søl og sånn ifra varene som har tørt innhold. Så var på tide med en vask.


Etter lunsj begynte jeg å rydde i hyllene som jeg gjør hver dag. Utrolig hvor mange nye esker som blir tomme hele tiden, det sier jo litt om at Coop Mega er en bra matvare butikk, som folk vil handle i. Jeg har hjulpet en del kunder idag også, det er alltid koselig, og jeg kan som regel alltid hjelpe dem med å finne det de mangler og ikke finner selv.

Har varmen meg en del på denne idag, ettersom det har vært sinnsykt kaldt!

- Sofie ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar