mandag 7. februar 2011

FØRSTE ARBEIDSDAG

Første arbeidsdag.



Idag møtte jeg opp klokken 09:00, og ble mottatt av Monika. Hun viste meg litt rundt i butikken, hvor de forskjellige varene var og hvor man skulle kaste papp osv. Etter dette fikk jeg en genser som jeg skal bruke hver dag. Siden jeg kunn er på utplassering trenger jeg ikke bukse.
Det første jeg begynte med var å sette på tilbudspriser på forskjellig varer, dette tok litt lang tid. Når jeg var ferdig med dette fikk jeg i oppgave å fylle på varer der de har tannkremer, shampoo osv. Så fikk jeg noen nye paller med varer som skulle fylles på. Da var det å kjøre rundt med de forskjellige varene.

Jeg tok lunsj rundt 12, den er på en halvtime.

Etter lunsj fortsatte jeg med å sette utover varer. Når dette var gjort, skulle jeg dra frem varer som sto bak og kaste pappen de sto i hvis det bare var igjen noen få. Jeg gikk 16:00.

Dette er uniformen min som jeg skal ha på hver dag.


- Sofie ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar