torsdag 17. februar 2011

ÅTTENDE ARBEIDSDAG



Åttende arbeidsdag.




Idag skulle jeg være med Ellen tror jeg hun heter, å sette frem mer smør, juice, ost, rekesalater osv. Her er det veldig viktig at de nye varene blir satt bakerst, slik at datoen på varene rullerer. Det er ganske tungt å bære massevis av smøresker osv, så man får muskler av å drive med dette altså! :-)





Etter lunsj startet jeg med det vanlige, å dytte frem varer og kaste pappen som står igjen. Dette er ganske greit egentlig, da er man mer tilgjengelig for kundene også føler jeg, hvis de lurer på noe. Jeg er ganske glad for at jeg har handlet på Coop Mega Jevnaker siden jeg var bitteliten, for da vet jeg hvertfall hvor alt er som ca! Og det føles godt å kunne hjelpe!



Coop Mega Jevnaker har veldig mange faster kunder, så jeg føler nesten noen av de forventer at man skal vite hvor alt er, men de skjønner det jo når jeg sier at jeg bare er på utplassering her, så da går det jo bra! Men disse ukene her har det vært veldig mange nye kunder har de andre ansatte sagt, og det er jo bare positivt! :-D


- Sofie ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar