torsdag 17. februar 2011

NIENDE ARBEIDSDAG

Niende arbeidsdag.


Idag har det vært utrolig lite kunder på Coop Mega til å være torsdag. Helt utrolig hvor stille det har vært. Vi hadde liksom forberedt oss på fullt kjør idag!


Det jeg startet med idag var å kjøre forskjellige esker med varer til der de skulle være, altså jeg satte ut varene på gulvet før vi skulle rydde det inn i hyllene. Når vi hadde tatt alle pallene med varer var det bare å begynne med å fylle inn.


Jeg startet med å fylle inn ved hygiene avdelingen, der det er shampoo, hårfarge, lepomader osv. Dette tok ganske lang tid, ettersom det var en hel tralle full av forskjellige ting! PLUSS alle eskene på gulvet, så da fikk jeg noe å gjøre frem til lunsj!




Meg bak masse papp, haha.


Etter lunsjen startet jeg med å dytte frem varer og ta bort papp som ikke trengte å være der. Ryddet meg igjennom hele butikken, og hjalp noen kunder som lurte på diverse ting.


Jeg synes det er ganske greit å jobbe i dagligvare butikk egentlig, det er alltid noe å gjøre, og man rekker ikke å kjede seg!



Enda en tralle full med papp, og denne gangen brettet jeg alt slik at jeg skulle få plass til mer!





Litt sliten etter å rydde, men sånn er det!



- Sofie ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar