tirsdag 8. februar 2011

ANDRE ARBEIDSDAG

Andre arbeidsdag.



Idag møtte jeg opp et kvarter før jeg skulle begynne, da rakk jeg å skifte klær og slappe av litt før jeg skulle begynne å jobbe. Idag skulle jeg få gjøre noe nytt, nemlig sette ut og fylle på frysevarer! Monika viste meg fryserrommet og hvilke esker jeg skulle ta med meg ut.


Meg på vei til bussen idag tidlig.



Jeg tok eskene på trallen og kjørte de ut i butikken. Det var skikkelig kaldt inne på det fryserommet, så jeg sjappet meg med å løfte eskene over! Det jeg fyllte på mest av var pizza og lapskaus, ble kald på hendene etter hvert, så jeg måtte bruke hansker.


Jeg tok lunsj til samme tid idag som igår, klokken 12:00. Etter lunsjen fant jeg meg en tralle, og begynnte å dytte varer i hyllene frem, og tok bort esken de sto i hvis det bare var igjen to - tre stykker. Fyllte på med store melposer også, det var tungt! Dette gjorde jeg helt til jeg var ferdig klokken 16:00.


Jeg har hjulpet en del kunder idag også, med å finne forskjellige ting de har spurt etter. Bra at jeg er såpass godt kjent i butikken her. Det som var litt morsomt var at det var en tysker som spurte meg hvor tomatene var på tysk, så da fikk jeg brukt tysk kunnskapen min litt også! Flaks at jeg kunne tysk :-) Ser frem til en ny dag imorgen!

- Sofie ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar