onsdag 10. november 2010

TREDJE ARBEIDSDAG

Heihei!

Idag startet jeg til vanlig tid, det var bare meg og ei annen idag, så det var en del å gjøre på starten. Jeg startet med å prise noen pyntedukker til jul og noen sølvfrosker. Så satte jeg ut sølvfroskene i butikken.

Vi fikk en stor pall med varer idag også, så da var det bare å begynne. Det var mange store lykter som vi ikke hadde plass til oppe i butikken, så jeg satte de ned på lageret. Ble en del turer ned og opp idag, men gikk fint. Masse papp som måtte kastet også, så fikk noen turer dit.

Ellers har jeg rettet litt på klær, satt ut diverse ting og hjulpet kundene. Var litt stille i dag, så var ikke så veldig mye å gjøre ellers på dagen.


Her priser jeg noen varer.


Her driver jeg å fikser klærne! Viktig at de henger etter den minste størrelsen og riktig vei.

- Sofie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar