onsdag 17. november 2010

ÅTTENDE ''ARBEIDSDAG''

Heisann!

Jeg har blitt mer syk og fikk ikke dratt på jobb idag. Sa ifra til sjefen min, og hun sa det var greit at jeg ble hjemme. Tror nok jeg blir hjemme imorgen også, hvis jeg ikke er noe bedre.


Jeg anbefaler dere til å stikke innom butikken en gang, det er utrolig mye fint det.




Vi har veldig mye fint fra merket Hjerter, som jeg ønsker meg masse ifra, så er noen julegavetips her! Haha. Det er smykker, ringer, armbånd og klær derifra. Sykt fine ting, som har bra kvalitet. Prisen er veldig opp og ned fra ting til ting så jeg vil ikke si noen pris tingene ligger på.

Håper jeg blir bedre til imorgen, slik at jeg kan dra på jobben!

- En syk Sofie.

1 kommentar:

  1. God bedring Sofie! Snakket jo m/Hilde - og deg på tlf i dag. Fint om du sjekker i Utplasseringsheftet s 1-11 og spør nå som du er ute. Håper du får prøvd deg et par dg til. mvh Line

    SvarSlett